Elokuvat ja ystävät
Hei
Muita minun asuntolani asukkaita tai ohjaajia eivät kiinnosta samat elokuvat kuin minua kiinnostaa. Kun minä katson vaikka Disney-elokuvia.
Ja toisekseen heillä on aina kiire, heillä ei ole aikaa minulle lainkaan.
Mistä minä oikeasti löydän niitä ystäviä, joilla on aikaa minulle?
Vastaus:
Hei
Haluaisitko kokeilla jotain uutta? Haluaisitko tehdä jotain sellaista, mikä kiinnostaa muita asukkaita?
Saattaisit oppia pitämään uusista asioista. Ja voisit sillä tavalla löytää uuden ystävän.
Kysy muilta asukkailta, mikä heitä kiinnostaa. Kysy, voisitteko tehdä yhdessä asioita, jotka heitä kiinnostavat.
Entä tunnetko jo Kohdataan-palvelun?
Kohdataan on helppokäyttöinen ja turvallinen somepalvelu, jossa voit tutustua uusiin ihmisiin.
Pääset Kohdataan-palveluun tästä linkistä (kohdataan.fi)