Kehitysvammaisten kunnioitus
Hei
Miksi minun asuntolani ohjaajat eivät kunnioita lainkaan kehitysvammaisia ihmisiä, vaikka he väittävät kunnioittavansa?
Vastaus:
Sinun kannattaa jutella asiasta ohjaajien kanssa.
Kerro heille, miltä sinusta tuntuu.
Perustele myös tunteesi:
Mikä saa sinut ajattelemaan, etteivät he kunnioita kehitysvammaisia ihmisiä?
Mitä toivot ohjaajilta? Miten toivot heidän osoittavan kunnioitusta?
Entä mitä ohjaajat toivovat sinulta? Kunnioitatko sinä ohjaajia?
Toivottavasti saatte puhuttua asiasta.