Äänikirja
Mikä on äänikirja?
Vastaus:
Hei
Äänikirja on kirja, joka kuunneellaan.
Äänikirjoja on CD-levyinä ja kasetteina.
Äänikirjoja voi ladata kuunneltavaksi myös nettisivuilta. Netistä ladatut äänikirjat kuunnellaan yleensä kännykällä, Ipadilla tai tietokoneella.
Kirjastot lainaavat äänikirjoja CD-levyinä ja kasetteina. Äänikirjoja voi ladata kuunneltavaksi myös kirjastojen nettisivuilta.
Äänikirjoista kannattaa kysyä lisää omasta kirjastosta.
Celia tuottaa äänikirjoja henkilöille, joille lukeminen on vaikeaa esimerkiksi vamman tai lukivaikeuden takia.
Celian asiakkaaksi voi liittyä kirjastossa. Voit kysyä Celian kirjoista lisää omasta lähikirjastostasi.
Lue lisää Celian äänikirjoista (celia.fi)