Ohjaajat ja hauskanpito

Hei

Miksi minun asuntolani ohjaajat kieltävät minulta kaiken hauskanpidon koko ajan? Ja lääkärikään ei voi auttaa siinä asiassa lainkaan?

Vastaus:

Hei

Kurja kuulla, että sinusta tuntuu tältä.

Sinun kannattaa jutella asiasta ohjaajien kanssa.

Kerro heille, miltä sinusta tuntuu. Kerro, mitä haluaisit tehdä. Kerro, miksi se on sinulle tärkeää.

Kysy ohjaajilta, miksi he kieltävät asioita. Kuuntele, mitä he ajattelevat asiasta. Heillä on kieltämiseen varmasti jokin syy.

Miten voisitte yhdessä ratkaista asian?

Tsemppiä!