Tykkään tytöistä
Mulla on tyttöystävä. Vaikka itse olen myös tyttö tai oikeastaan ollaan molemmat jo naisia.
Saako olla tyttöystävä?
Hoitajat sanovat, että se on kiva juttu, mutta silti käskevät huoneeseen, jos pussataan.
Miksi ei saa pussata?
Vastaus:
Mukavaa, että olet löytänyt oman kumppanin.
Kyllä tytöllä saa olla tyttöystävä.
Oletko kysynyt hoitajilta, miksi he käskevät huoneeseen pussailemaan?
Syitä voi olla monia.
Ihmisillä on oikeus pussailla muuallakin kuin omassa huoneessa. Mutta pussailutapoja on monenlaisia.
Tervehdyspusu on erilainen kuin intohimoinen pusu. Intohimoinen pussailuhan voi johtaa myös seksiin. Siksi intohimoinen pussailu voi tuntua muista kiusalliselta tai hankalalta.
Kannattaa jutella asiasta hoitajien kanssa asiasta.