Reiän vaihtaminen

Hei.

Mieheni haluaisi seksin aikana vaihtaa lennosta reikää. Eli tarkoitan siis sitä, että ensin hän työntää peniksensä peräaukkooni ja sen jälkeen hän työntää peniksensä emättimeeni.

Tämä kuulostaisi ihan mielenkiintoiselta, mutta onkohan se ihan turvallista?

Vastaus:

Hei

Peppuseksistä ei saa siirtyä suoraan emätinseksiin.

Pepussa on bakteereja eli pöpöjä. Penis pitää pestä, jos peppuseksistä siirtyy tavalliseen yhdyntään. Muuten pepun bakteerit voivat tarttua emättimeen. Bakteerit voivat aiheuttaa tulehduksen myös peniksessä esinahan alla.

Emätinseksistä voi turvallisesti siirtyä suoraan peppuseksiin. Emättimen lima tai eritteet eivät ole vaarallisia peräaukon alueella.

Ehkäisy on tärkeää myös peppuseksissa. Sukupuolitaudit tarttuvat myös peppuseksissä. Kondomi suojaa myös raskaudelta.

Vaihtakaa kondomi ennen kun siirrytte pepusta emättimeen.

Peppuseksiin pitää myös valmistautua. Kummankin osapuolen pitää peseytyä huolellisesti.

Peppuseksissä kannattaa käyttää liukuvoidetta. Muuten peppuseksi voi sattua ja aiheuttaa haavoja.

Peppuseksi kannattaa aloittaa rauhallisesti ja varovasti. Jos nainen jännittää, peppuseksi voi sattua.

Kaikki naiset eivät pidä anaaliseksistä. Ja kaikilla on oikeus kieltäytyä siitä. Peppuseksistä ei ole pakko tykätä. Kokeile peppuseksia vain jos itse haluat.