Paha olla yksin
Paha olla yksin, kun jää yksin ei ole kavereita. Mukavaa kun saa kavereita ja hänelle voi jutella tärkeitä asioita.
Vastaus: Olen kanssasi samaa mieltä. Ihmisen ei ole hyvä olla yksin. Mistä sinä olet löytänyt kavereita?
Paha olla yksin, kun jää yksin ei ole kavereita. Mukavaa kun saa kavereita ja hänelle voi jutella tärkeitä asioita.
Vastaus: Olen kanssasi samaa mieltä. Ihmisen ei ole hyvä olla yksin. Mistä sinä olet löytänyt kavereita?