Palkkaa työstä: Töihin pääsy
Miksi ei oteta töihin?
Vastaus:
Työn saaminen ei ole helppoa. Joskus joutuu hakemaan montaa työpaikkaa ennen kuin onnistuu.
Samaa työpaikkaa hakee yleensä moni muukin.
Kannattaa olla sitkeä.
Tsemppiä!
Miksi ei oteta töihin?
Vastaus:
Työn saaminen ei ole helppoa. Joskus joutuu hakemaan montaa työpaikkaa ennen kuin onnistuu.
Samaa työpaikkaa hakee yleensä moni muukin.
Kannattaa olla sitkeä.
Tsemppiä!