Äänikirjat ovat hyviä
Minun mielestä äänikirjat on todella hyviä. Mä tykkään kuunnella niitä.
Nyt kuuntelen BookBeatista Sara Parikan Itse tehty -äänikirjaa.
Kylläpä osaavat tehdä hyviä äänikirjoja. On se hyvä, että ne on keksitty.
Eikö hevosistakin voitaisi tehdä äänikirjoja?
Vastaus:
Hei
Olen samaa mieltä! Onneksi on äänikirjoja. Minäkin tykkään kuunnella niitä.
Oletko kysynyt hevosista kertovia äänikirjoja kirjastosta?