Nakurannat
Haluan tietää, onko Suomessa nakurantoja?
Vastaus:
Hei
Helsingissä on kaksi naturistirantaa. Toinen on Pihlajasaaressa ja toinen Seurasaaressa.
Myös Hangossa on naturistiranta.
Aiemmin myös Porissa oli naturistiranta.
Haluan tietää, onko Suomessa nakurantoja?
Vastaus:
Hei
Helsingissä on kaksi naturistirantaa. Toinen on Pihlajasaaressa ja toinen Seurasaaressa.
Myös Hangossa on naturistiranta.
Aiemmin myös Porissa oli naturistiranta.