Saako aikuinen leikkiä?
Olen salaa ostanut omilla rahoillani paljon erilaisia vauvojen ja lasten leluja, koska vanhempani panivat vanhat leluni pois, kun kasvoin. Piilotin uudet lelut asumisyksikön huoneeseeni.
Kerran äiti näki minulla uuden pehmolelun, koska olin halaillut sitä, enkä laittanut vielä piiloon. Äiti ei ollut iloinen, vaan ihmetteli, miksi minulla oli sellainen vaikka olen aikuinen.
Mutta kun näytin ohjaajalle myöhemmin sen pehmolelun, hän sanoi että onpa söpö ja kiva halikaveri.
Onko äiti vai ohjaaja oikeassa? Onko ihan ok leikkiä vai tekeekö se tyhmäksi?
Siitä tulee onnellinen olo ja pehmolelut on ihan parhaita kavereita! Minulla ei ole ihmiskavereita. Olen kohta 30 vuotta.
Vastaus:
Hei
Kyllä aikuinen saa leikkiä. Ei leikkiminen tee tyhmäksi.
Kirjoitit itse hienosti, että leikkimisestä tulee onnellinen olo. Kannattaa tehdä sellaisia asioita, joista itse tykkää.
Minustakin pehmolelut ovat söpöjä. Minulla on tallessa vielä omiakin pehmoleluja.