Alapään karvojen poistaminen
Mikä on sellainen laite, jolla on turvallista ajaa alapään karvat?
Viimeks kun leikkasin partakoneella, niin tuli verta. Kun alapään karvathan pitää leikata, ettei ole rumannäköinen. Sekä miesten että naisten.
Vastaus:
Hei
Ei alapään karvoja pidä leikata, jos ei halua. Moni ei leikkaa alapään karvoja.
Jos itse haluaa, alapään karvat voi poistaa esimerkiksi höylällä, joka on tarkoitettu ihokarvojen poistoon.
Ihokarvat kannattaa höylätä varovasti märältä iholta. Höyläämisen jälkeen iholle kannattaa levittää hajusteetonta ihovoidetta.
Ihokarvat voi poistaa myös ladyshaverilla.
Ladyshaver toimii kuten partakone. Ladyshaverilla karvojen ajaminen on melko helppoa ja turvallista.
Alapään karvat kannattaa aina poistaa omalla laitteella. Toisen laitteesta voi tarttua bakteereja ja viruksia.