Ihana kesä

Eikös ole ihanaa, kun pian on kesä ja voi kulkea ohuessa mekossa luonnon helmassa ja käydä rannalla uimassa. Silloin en ajattele olevani kehitysvammainen vaan ihan kuin muutkin.

Vastaus:

Hei

Minustakin on mukavaa, kun tulee kesä.

Minäkin tykkään olla luonnossa ja rannalla.

Minä ajattelen, että sinä olet ihan kuin muutkin. Me kaikki olemme omanlaisiamme. Ei ole olemassa kahta samanlaista ihmistä.

Me kaikki tarvitsemme toisten ihmisten apua ja tukea. Joku tarvitsee tukea oppimiseen, joku liikkumiseen, joku johonkin muuhun.

Ihanaa kevättä ja kesää!