Korkeasaaren urosleijonat

Hei

Onko Korkeasaareen tulossa poikaleijonia ja jos on, milloin?

Vastaus:

Hei

Korkeasaaressa asuu tällä hetkellä neljä aikuista leijonaa. Ne kaikki ovat naaraita.

Vanha urosleijona kuoli vuonna 2018.

Korkeasaareen odotetaan uutta urosleijonaa. Valitettavasti en osaa vastata, milloin uusi urosleijona saapuu.

Korkeasaaressa syntyi viimeksi leijonanpentuja vuonna 2014. Kaksi näistä pennuista siirrettiin eläintarhaan Irlantiin ja yksi Saksaan.

Tällä hetkellä Korkeasaaressa ei ole leijonanpentuja.