Miten pääsen Kertuksi?
Olen seurannut Kertun työtä ja olen kysellyt avustajaltani, miten voisin olla kuten Kerttu. Hän ei osannut vastata, miten pääsisin samaan työhön Kertuksi auttamaan muita kehitysvammaisia.
Vastaus:
Hei
Onpa mukava kuulla, että Kertun työ on sinusta tärkeää. Hienoa, että haluat tukea muita.
Verkko-Kertun neuvonta on osa Kehitysvammaliiton toimintaa. Tällä hetkellä Kehitysvammaliitossa ei ole avoimia työpaikkoja. Kehitysvammaliitto ilmoittaa avoimista työpaikoista verkkosivuillaan. Seuraa siis Kehitysvammaliiton verkkosivuja.
Oletko jo mukana Me itse -yhdistyksessä? Se on kehitysvammaisten ihmisten perustama yhdistys.
Se puolustaa kehitysvammaisten ihmisoikeuksia.
Me itse -yhdistyksessä voit tukea muita kehitysvammaisia ihmisiä ja vaikuttaa asioihin.
Pääset Me itse -yhdistyksen sivuille tästä linkistä (tukiliitto.fi)