Helppo ja nopea rahka

Tässä resepti helppoon rahkaan.

Käytin rahkassa itse pakastemansikoita. Mutta voit käyttää myös tuoreita mansikoita.

Aineet 6 rahka-annokseen

  • 2 purkkia eli 500 grammaa maitorahkaa
  • 2,5 desilitraa vispikermaa
  • 200-300 grammaa mansikoita
  • 1 desilitra sokeria
  • 1 teelusikallinen vanilijasokeria

Näin valmistat rahkan

Laita rahka, mansikat ja sokeri kulhoon. Sekoita.

Vatkaa kerma vaahdoksi.

Nostele kermavaahto rahkan sekaan.

Voit koristella annokset kermavaahdolla ja mansikoilla.

Kommentit

Kirjoittanut Kokkailija
9.8.2021 klo 15:05
Tätä pitää testata!
Kirjoittanut
12.8.2021 klo 07:41
Onko tuollaisessa annoksessa kuinka paljon proteiinia?
Kirjoittanut
11.9.2021 klo 19:18
On siinä kermassa proteiinia
Kirjoittanut
11.9.2021 klo 19:18
Testatkaa vaan 😊
Kirjoittanut Eeva
28.4.2024 klo 14:22
Varmasti hyvää tuo rahka.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.