Syksyn merkit
Hoi, jo näkyy luonnossa syksyn merkit.
Vai mitä miettii Kerttu?
Vastaus:
Hei
Kyllä syksyn merkkejä näkyy jo luonnossa.
Koska kesä on ollut aurinkoinen, monet kasvit ovat kuivuneet.
Puiden lehdissä näkyy jo ruskan värejä.
Hoi, jo näkyy luonnossa syksyn merkit.
Vai mitä miettii Kerttu?
Vastaus:
Hei
Kyllä syksyn merkkejä näkyy jo luonnossa.
Koska kesä on ollut aurinkoinen, monet kasvit ovat kuivuneet.
Puiden lehdissä näkyy jo ruskan värejä.