Kysymyksiin vastaaminen

Minkä takia mun kysymyksiin ei vastata, mutta kaikkien muiden kysymyksiin kylläkin?

En kysy kohta enää yhtään mitään.

Vastaus:

Hei

Verkko-Kertun neuvonnassa on kesäloman jäljiltä vähän ruuhkaa.

Minulle on lähetetty todella paljon kysymyksiä ja vastailen niihin sitä mukaa kun ehdin. Minulla on vielä paljon vastaamattomia kysymyksiä odottamassa.

Et siis varmasti ole ainoa, jonka kysymykseen en vielä ole ehtinyt vastata.

Saan kysymykset nimettöminä. En siis tiedä, kuka kysymyksen on lähettänyt ja kenen kysymykseen vastaan.

Aivan kaikkiin kysymyksiin en vastaa.

Jos kysymys on esimerkiksi loukkaava, en vastaa siihen.

Jos samaa asiaa on kysytty useita kertoja aiemmin, en välttämättä vastaa siihen.

Aiempia vastauksiani voi lukea kysymysarkistosta.

Kiitos kaikilla kysymyksistä!