Vernerin nimipäivä
Vernerille onnea, on nimipäivä, elokuun taika, onnittelun aika.
Toimitukselle oloa reipasta.
Vastaus:
Hei
Kiitoksia koko Vernerin toimituksen puolesta.
Tänään on tosiaan Vernerin nimipäivä.
Mukavaa päivää kaikille!
Vernerille onnea, on nimipäivä, elokuun taika, onnittelun aika.
Toimitukselle oloa reipasta.
Vastaus:
Hei
Kiitoksia koko Vernerin toimituksen puolesta.
Tänään on tosiaan Vernerin nimipäivä.
Mukavaa päivää kaikille!