Onko noloa?
Onko noloa, jos aikuisen pitää peitellä illalla, vaikka oon jo 25 vuotta? Tai se, että nukun yövalo päällä?
Vastaus:
Hei
Ei ole yhtään noloa, että sinut peitellään ja nukut yövalo päällä. Nämä ovat keinoja, jotka auttavat sinua nukahtamaan.
Me kaikki pelkäämme ja jännitämme erilaisia asioita.
Sinä ehkä pelkäät nukkumaan alkamista. Niin pelkää moni muukin.
On hienoa, että peittely ja yövalo auttavat sinua nukahtamaan. On hienoa, että sinulla on keinot, jotka helpottavat oloasi.