Kirjeenvaihtoilmoituksen tekeminen

Mistä saan tehtyä kirjeenvaihtoilmoituksen?

Vastaus:

Hei

Lähetä kirjeenvaihtoilmoitus sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi

Kerro ilmoituksessa, millaista seuraa etsit.

Kerro myös itsestäsi.

Voit esimerkiksi kertoa

  • minkä ikäinen olet
  • millainen olet luonteeltasi
  • mitä tykkäät tehdä.

Jos haluat vastaukset sähköpostiin, lähetä sähköpostiosoitteesi ilmoituksen mukana. Julkaisemme sen ilmoituksessasi.

Jos haluat vastaukset kotiosoitteeseen, lähetä se ilmoituksen mukana. Julkaisemme ilmoituksessa nimesi tai nimimerkkisi ja Vernerin postiosoitteen, johon vastaukset voi lähettää. Lähetämme vastaukset sinulle postitse.

Kannattaa myös vastata muiden ilmoituksiin Kirjeenvaihto-palstalla.

Pääset Kirjeenvaihto-palstalle tästä linkistä