Pikkula
Mitä tarkoittaa sana pikkula? Tarkoittaako se ulkovessaa?
Pikkutyttönä meillä mökillä oli ulkovessa. En tykännyt kun siellä haisi voimakkaasti kakka.
Se oli kiva aikaa pienenä tyttönä, kun sai mökillä olla pikkuhoususillaan tai pimppi paljaana. Oli ihanaa pissata ruohikkoon. Se oli sitä ihanaa elämää, jota kaipaan.
Vastaus:
Hei
Pikkula tarkoittaa tosiaan vessaa.
Pikkula voi tarkoittaa sisävessaa tai ulkovessaa.