Joulukalenteri 2021
Hei
Oletko jo hankkinut joulukalenterin itsellesi?
Minä olen ja minulla on kolme joulukalenteria kotona.
Vastaus:
Hei
Joulukalenterit ovat ihania.
Ostin naapurin pojalta partiolaisten joulukalenterin.
Hei
Oletko jo hankkinut joulukalenterin itsellesi?
Minä olen ja minulla on kolme joulukalenteria kotona.
Vastaus:
Hei
Joulukalenterit ovat ihania.
Ostin naapurin pojalta partiolaisten joulukalenterin.