Robotit
Hei
Miksiköhän robotit on keksitty oikeasti?
Vastaus:
Hei
Hyvä kysymys.
En osaa sanoa varmasti, miksi robotit on keksitty. Siihen on varmaan monia eri syitä.
Ainakin robeista on paljon apua ja iloa meille ihmisille.
Hei
Miksiköhän robotit on keksitty oikeasti?
Vastaus:
Hei
Hyvä kysymys.
En osaa sanoa varmasti, miksi robotit on keksitty. Siihen on varmaan monia eri syitä.
Ainakin robeista on paljon apua ja iloa meille ihmisille.