Aspa-koti

Hei

Minulle sanottiin, että sinne Aspa-kotiin ei kannata muuttaa, koska siellä on niin kauhea ohjaajien puute.

Onko asia totta?

Vastaus:

Hei

Jos mietit muuttamista Aspa-kotiin, sinun kannattaa ottaa yhteyttä Aspaan. Voit kysyä, onko heillä pulaa ohjaajista.

Voit kysyä esimerkiksi seuraavia asioita:

  • Kuinka paljon teillä on henkilökuntaa?
  • Onko kaikkiin tehtäviin löytynyt työntekijä?
  • Viihtyvätkö työntekijät teillä vai vaihtuvatko he usein?
  • Saatteko hyvin sijaisia?