Muuttaminen
Minä muutan ensi kuussa vammaisten yksikköön. Se on ihan siskon lähellä, mutta silti minua pelottaa. Haluan olla mun rakkaan siskon lähellä. Se sanoi, että pidetään sitten tyttöjen ilta ja se voi ostaa jotain hyvää ruokaa.
Pitääkö mun maksaa takaisin?
Se käy töissä ja saa oikeaa palkkaa. Mä saan viikossa 20 euroa rahaa edunvalvojalta, niin ei se riitä sitten.
Vastaus:
Hei
Muuttaminen onkin aina jännittävää.
Mukava kuulla, että muutat lähelle siskoasi.
Tyttöjen-ilta kuulostaa hauskalta. En usko, että sinun pitää maksaa siskollesi takaisin. Mutta voisit kysyä asiaa häneltä. Voit kertoa, että sinulla on vähän rahaa.
Tsemppiä muuttoon!