Miesystävä kieltää kaiken

Mun miesystävä kieltää multa kaiken. Mä en saisi olla kavereiden kanssa. Se kieltää multa muutkin. Tekeekö se oikein?

Vastaus:

Hei

Miesystävä tekee väärin, kun hän kieltää sinulta kavereiden tapaamisen.

Voisit soittaa Kehitysvammaliiton puhelimeen. Puhelimeen vastaa Kehitysvammaliiton työntekijä. Hän kuuntelee ja auttaa sinua.

Kehitysvammaliiton numero on 09 348 09 348.

Puhelin on auki maanantaisin kello 15-17 ja torstaisin kello 10-12.

Puhelun hinta on normaali matkapuhelinmaksu.