Soitto
Onko jotain muuta paikkaa, mihin voi soittaa? Mä en mihinkään Kehitysvammaliittoon soita, koska en ole kehitysvammainen.
Vastaus:
Hei
Kuka on auttanut sinua aikaisemmin vaikeissa tilanteissa? Voisitko jutella hänen kanssaan?
Saat apua myös Mieli ry:stä.
Voit keskustella Mieli ry:n chatissa kirjoittamalla. Tai voit varata ajan etävastaanotolle.
Molemmat ovat maksuttomia. Ja molemmissa voi keskustella nimettömästi.
Pääset chattiin ja etävastaanoton ajanvaraukseen Mieli ry:n sivuilta.
Lue lisää Mieli ry:n chateista (mieli.fi)
Lue lisää Mieli ry:n etävastaanotosta (mieli.fi)