Kehitykseni huipulla
Hei Kerttu
Minä aloin miettimään sitä, että olenkohan nyt kehitykseni huipulla, kun asun tuetusti?
Toki ohjaaja käy 2-3 kertaa viikossa. Osaan tehdä aamu- ja iltapalan itse ja osaan tehdä helppoja ruokia. Ja nykyään osaan jopa käsitellä rahaa ja maksaa itse laskuja, kun sain lahjaksi viivakoodin lukijan. Ja osaan liikkua itsenäisesti tuttuja reittejä.
Olen se sama keskiasteisesti kehitysvammainen nuori nainen, joka sinulle joskus aina laittaa kysymyksiä.
Hyvää kevättä Kertulle ja muillekin!
Vastaus:
Hei
Onpa mukava kuulla!
Olet oppinut paljon asioita, joista on sinulle iloa.
Olen iloinen sinun puolestasi.
Me voimme oppia uusia asioita ja taitoja koko elämämme ajan.
Mutta aina ei tarvitse oppia uutta. Olemme hyviä ja arvokkaita juuri sellaisina kuin olemme.
Hyvää kevättä sinullekin! Ja kaikille lukijoilleni!