Ensi viikolla laskiainen
Moi Kerttu
Ensi viikolla on laskiainen ja mä aion syödä ainakin yhden laskiaspullan.
Vastaus
Moi
Pian on tosiaan laskiainen. Tänä vuonna laskiaissunnuntai on 27. helmikuuta ja laskiaistiistai on 1. maaliskuuta.
Laskiaista vietetään usein pulkkamäessä. Ja laskiaisena syödään usein hernekeittoa ja laskiaispullia.
Minäkin syön laskiaisena laskiaispullan.
Laskiaispullassa on täytteenä mansikkahilloa tai mantelimassaa.
Minä aion syödä laskiaispullan mansikkahillolla.
Syötkö sinä pullan hillolla vai mantelimassalla?