Ohjaajien sorsiminen
Tyhmä, vähäjärkinen, yksinkertainen, hidas, seksihullu, sairas. Näitä sanoja saan kuulla joka päivä ja lähes joka hetki.
Onko tämä oikein?
Mielestäni erittäin epäasiallista ja epäammattimaista ohjaajilta.
Hermoni ovat todella kireänä. En ymmärrä, mitä pitäisi tehdä. Auta Kerttu minua.
Vastaus
Hei
Tuollainen nimittely on väärin.
Jos ohjaajat nimittelevät sinua, sinun pitää puhua asiasta ohjaajien esimiehelle eli pomolle. Hänen pitää puuttua asiaan.
Kerro asiasta myös jollekin muulle luotettavalle ihmiselle.
Tsemppiä!