Tyttöystävän suutelu
Hei
Haluaisin suudella tyttöystävääni, mutta en ole koskaan suudellut.
Kuinka suutelen?
Vastaus
Hei
Ei ole yhtä tapaa suudella. Ei ole myöskään oikeaa tai väärää tapaa suudella. Kukaan ei voi olla suutelussa hyvä tai huono.
Jokainen suutelee omalla tavallaan. Ja jokainen suudelma on omanlaisensa.
Kun suutelet, liikuttelet huuliasi tyttöystävän huulia vasten. Voit koskettaa myös kielelläsi tyttöystävän huulia tai kieltä. Voit liikutella kieltäsi tyttöystävän suussa.
Voit kertoa tyttöystävälle, että haluaisit suudella häntä. Voit myös kertoa, että et ole suudellut aikaisemmin.
Jos suuteleminen jännittää sinua, voit kertoa senkin.
Jos tyttöystäväsi haluaa suudella sinua, kokeilkaa suutelua kaikessa rauhassa. Pikkuhiljaa huomaatte, millaisista suudelmista pidätte.
Tsemppiä!