Tylsää elämää
Mun elämä on todella tylsää ja ankeaa.
Vastaus
Hei
Kurja kuulla, että elämäsi tuntuu tylsältä ja ankealta.
Minusta tuntuu välillä ihan samalta. Kun elämä tuntuu minusta ankealta, teen asioita, jotka piristävät minua.
Käyn esimerkiksi kävelyllä, rupattelen naapureiden kanssa tai käyn kahvilla kaverin kanssa.
Millaiset asiat piristävät sinua? Mitä tykkäät tehdä?
Entä kaipaatko elämääsi jotain uutta? Mitä se voisi olla? Haluaisitko esimerkiksi aloittaa uuden harrastuksen?
Jos kaipaat elämääsi muutosta, voit suunnitella elämääsi Vernerin kuvatyökalulla.
Pääset Oman elämän suunnittelu -työkaluun tästä linkistä
Tsemppiä!