Miksi entinen mies haukkuu?
Moi
Miksi minun entinen kihlattu haukkuu? Ja puhuu minusta pahaa selän takana?
Joudun käymään terapiassa sen takia.
Vastaus
Moi
Ikävä kuulla, että entinen kihlattu haukkuu sinua.
Valitettavasti en osaa vastata siihen, miksi hän tekee niin.
Hyvä, että voit jutella asiasta terapeutille. Puhuminen helpottaa oloa. Terapiasta saat myös keinoja vaikean tilanteen käsittelemiseen.
Tsemppiä!