Enni etsii 29-39-vuotiasta miestä Nastolan läheltä

Hei

Oon Enni Tuominen. Ikä on 29 vuotta.

Asun Nastolassa yksin. Ei ole lemmikkiä mulla.

Tykkään tehdä itse ruokaa, välillä leipoa. Joskus pelaan PS4-pelikonetta, piirrän, maalaan, kuutelen musaa. Välillä käyn ulkona syömässä ja kirpputorilla on joskus kiva käydä. Elokuvissa käyn joskus. Konsertissa käyn välillä kanssa.

Televisiosta katson vähän kaikkea. Musaa kuuntelen melkein mitä vain.

Juon kahvia, limua en juo liikaa. En polta ollenkaan.

Oon huumorintajuinen, rento, kiltti, hauska ja hellä.

Etsin huumorintajuista, kilttiä, rentoa, hellää ja hauskaa miestä, joka ei juo liikaa. Mutta ei haittaa, jos polttaa.

Ikäsi saisi olla noin 29-39 vuotta. Ja asuisit Nastolan lähellä.

Vastaukset sähköpostilla: enni.susanna(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Enni
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo