Hiuslisäkkeet
Hei
Miksi on olemassa hiuslisäkkeitä?
Vastaus
Hei
Hiuslisäkkeet kiinnitetään omien hiuksien joukkoon. Hiuslisäkkeitä on eri värisiä ja eri pituisia. Hiuslisäkkeellä voi muuttaa omien hiuksien tyyliä.
Hei
Miksi on olemassa hiuslisäkkeitä?
Vastaus
Hei
Hiuslisäkkeet kiinnitetään omien hiuksien joukkoon. Hiuslisäkkeitä on eri värisiä ja eri pituisia. Hiuslisäkkeellä voi muuttaa omien hiuksien tyyliä.