Tittelintuure kirjoissa ja sarjoissa
Hei
Onkohan se Tittelintuure esiintynyt jossakin muissakin kirjoissa ja elokuvissa kuin siinä Sherkissä?
Vastaus
Hei
Tittelintuure on vanha saksalainen satu. Satu on julkaistu jo 1800-luvulla.
Tittelintuure-hahmo on mukana myös monissa uudemmissa saduissa, elokuvissa ja sarjoissa.
Tittelintuure-satu on mukana esimerkiksi seuraavissa kirjoissa:
- Walt Disneyn kirja Suuri Satuseppo. Kirja on julkaistu vuonna 1973.
- Olipa kerran, klassillisia satuja. Kirja on julkaistu vuonna 1983.
Voit kysyä, löytyisikö kirjoja kirjastoista tai antikvariaateista.
Tittelintuure on mukana myös Olipa kerran -sarjassa kaikilla seitsemällä kaudella. Tittelintuure on yksi sarjan päähahmoista.
Tittelintuure esiintyy myös televisiosarjassa Winx-klubi. Tittelintuure on mukana kuudennen kauden jaksoissa 22, 23 ja 25.