Hevoset on parasta koko maailmassa
Olen Jaakko Lehtola. Olen 46-vuotias. Olen aloittanut ratsastuksen vuonna 2019 syksyllä.
Rakastan hevosia tosi paljon. Hevoset on parasta koko maailmassa, mitä mulle on tapahtunut.
Olen Jaakko Lehtola. Olen 46-vuotias. Olen aloittanut ratsastuksen vuonna 2019 syksyllä.
Rakastan hevosia tosi paljon. Hevoset on parasta koko maailmassa, mitä mulle on tapahtunut.
Kommentoi