Housuvaipassa
Moikka
Saako omassa kämpässä olla pelkkä housuvaippa päällä? On lämmin kesä. Ihanaa olla pikkuvauva ja syödä tuttia.
Vastaus
Hei
Kyllä omassa kämpässä saa olla pelkkä housuvaippa päällä.
Nyt on tosiaan tullut lämmin ja kesä.
Moikka
Saako omassa kämpässä olla pelkkä housuvaippa päällä? On lämmin kesä. Ihanaa olla pikkuvauva ja syödä tuttia.
Vastaus
Hei
Kyllä omassa kämpässä saa olla pelkkä housuvaippa päällä.
Nyt on tosiaan tullut lämmin ja kesä.