Saksaan muutto

Moi Kerttu

Mulla on haaveena tai unelmana Saksaan muutto. Tarkemmin sanottuna Grafiin muutto. Grafin on kylä Saksassa. Se on Muschenin lähellä. Sitten kun mä osaan kielen tarpeeksi hyvin, niin sitten mä muutan Saksaan.

Vastaus

Hei

Mukava kuulla unelmastasi.

Haluaisitko kirjoittaa unelmastasi Vernerin Blogataan yhdessä -blogiin?

Blogataan yhdessä on kaikkien yhteinen blogi. Siihen voivat kirjoittaa kaikki Vernerin lukijat. Voit kirjoittaa blogiin mistä vain sinulle tärkeästä asiasta.

Lähetä kirjoitus sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi. Voit lähettää kirjoituksen myös minulle kysymyslomakkeella. Kirjoita otsikoksi Blogi.