Mennyt kesä
Mitä mieltä Kerttu on menneestä kesästä? Satoiko liikaa, aurinko, lämpötila?
Hyvää jatkoa!
Vastaus
Hei
Minusta mennyt kesä oli hyvä. Tykkään siitä, että Suomessa sää vaihtelee.
Kiitos samoin oikein hyvää jatkoa sinulle!
Mitä mieltä Kerttu on menneestä kesästä? Satoiko liikaa, aurinko, lämpötila?
Hyvää jatkoa!
Vastaus
Hei
Minusta mennyt kesä oli hyvä. Tykkään siitä, että Suomessa sää vaihtelee.
Kiitos samoin oikein hyvää jatkoa sinulle!