Verneri onnea
Verneri, Verneri onnea nimipäivänä!
Syksyn jatkoa.
Vastaus
Kiitos! Huomenna 17. elokuuta on tosiaan Vernerin nimipäivä.
Verneri on meidän kaikkien yhteinen palvelu, joten onnea meille kaikille!
Ja hyvää syksyn jatkoa sinullekin.
Verneri, Verneri onnea nimipäivänä!
Syksyn jatkoa.
Vastaus
Kiitos! Huomenna 17. elokuuta on tosiaan Vernerin nimipäivä.
Verneri on meidän kaikkien yhteinen palvelu, joten onnea meille kaikille!
Ja hyvää syksyn jatkoa sinullekin.