Ekko
Kirjoita mitä on kehitysvamma ekko.
Vastaus
Hei
Ekko tarkoittaa erityistä kiinnostusta jotain tiettyä asiaa kohtaan. Kiinnostuksen kohteita voi olla yksi tai useampi yhtä aikaa. Mielenkiinnon kohteet voivat myös vaihdella.
Kirjoita mitä on kehitysvamma ekko.
Vastaus
Hei
Ekko tarkoittaa erityistä kiinnostusta jotain tiettyä asiaa kohtaan. Kiinnostuksen kohteita voi olla yksi tai useampi yhtä aikaa. Mielenkiinnon kohteet voivat myös vaihdella.