Jäseniä bändiin
Moi Kerttu
Mä oon saanut mun bändiin jo 2 jäsentä: yhden kitaristin ja yhden rumpalin. Mutta toinen kitaristi puuttuu ja yksi pianisti puuttuu. Mä oon kysynyt jo yhtä mun bändiin pianistiksi, mutta sille ei kelpaa.
Pitäskö mun luovuttaa? Aina kaikki torjuu mut, en ymmärrä miksi.
Vastaus
Hei
Onpa hienoa, että olet saanut bändiisi jo 2 jäsentä.
Ei kannata luovuttaa. Jäsenien löytäminen ei ole helppoa ja vaatii aikaa.
Kaikissa bändeissä ei ole kahta kitaristia ja pianistia. Bändejä voi olla monenlaisia.
Entä jos aloittaisitte 3 hengen bändinä?
Bändiin voi liittyä myöhemmin lisää jäseniä.
Tsemppiä!