Purjehtimassa, osa 4

Hei, olen Kai.

Osallistuin erityisliikkujien purjehduspäivään Oulussa.

Melonta oli mukavaa. En uskaltanut veneeseen, koska olisi alkanut liikaa keinuttamaan.

Esteettömyys oli huomioitu niin, että siellä oli laiturille liuska. Lastausalue oli melko jyrkkä ja sai pyörätuoli-ihminen olla tarkkana.

Avustajat olivat tarpeen pyörätuolilaisille. Siinä olisi ollut pyörätuoli-ihminen hätää kärsimässä, jos ei olisi ollut voimia kelata.

Ammattitason järjestelyä oli.

Olisi kiva, että vuoden päästä saataisiin tapahtumaan mukaan kaikki. Siitä voi saada joku toinenkin melonta- tai purjehduskipinää.

Itse sain pienen kipinän melontaan ja aion katsella tulevaisuudessa myös melontaleirejä.

Bloggaaja: Kai

Mies katsoo purjevenettä.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.