Tubettajien ottaminen vakavasti

Hei

Eihän niitä tubettajia kannata ottaa vakavasti, niin kuin sitä sokkona juttua?

Vastaus

Hei

En valitettavasti ole nähnyt videota, jossa tubettajat leikkivät sokkoa. En siis tiedä, keitä he ovat ja millainen video on.

Mutta YouTubessa on tosiaan paljon videoita, joita ei kannata ottaa vakavasti.

Osa videoista ei ole totta, osa on näyteltyjä.

Joskus voi olla vaikea tietää, onko video totta.

Yleensä videoissa tehtyjä asioita ei kannata matkia.

Videoita kannattaa katsoa yhdessä jonkun luotettavan aikuisen kanssa. Sen jälkeen voi jutella siitä, mitä videolla tapahtuu. Yhdessä voi miettiä, onko video totta.