Laulumikki hommattu
Moi Kerttu
Nyt on laulumikki hommattu. Nyt mä oon entistä lähempänä mun unelmaa. Nyt musta on kovaa vauhtia tulossa rock-tähti.
Vastaus
Hei
Kiva kuulla, että sait mikin hommattua!
Ihana unelma sinulla.
Tsemppiä!
Moi Kerttu
Nyt on laulumikki hommattu. Nyt mä oon entistä lähempänä mun unelmaa. Nyt musta on kovaa vauhtia tulossa rock-tähti.
Vastaus
Hei
Kiva kuulla, että sait mikin hommattua!
Ihana unelma sinulla.
Tsemppiä!