Anaaliyhdyntä

Hei!

Haluaisin, että kertoisitte myös anaaliyhdynnästä mahdollisimman tarkasti.

Mitä kaikkea siinä tapahtuu, miten siinä toimitaan ja tehdään?

Ja ennen kaikkea, kuinka paljon se eroaa vaginayhdynnästä tekniikaltaan ja tuntemuksiltaan?

Vastaus

Hei

Anaaliyhdynnässä mies työntää peniksen kumppaninsa peräaukkoon.

Anaaliyhdynnässä on tärkeää käyttää liukuvoidetta, koska peräaukko ei kostu samalla tavalla kuin emätin.

Ennen peniksen työntämistä peräaukkoon, peräaukon ympärystä kannattaa rentouttaa. Peräaukkoa voi rentouttaa hieromalla välilihaa ja peräaukkoa sormella tai seksivälineellä, kuten dildolla.

Kun peräaukkoa on valmisteltu, voi liukuvoidetta lisätä peniksen päälle ja pikkuhiljaa työntyä peräaukkoon.

Jos peräaukkoon työntäminen sattuu kumppania, pitää työntyminen lopettaa.

Kun penis on peräaukon sisällä ja se tuntuu molemmista hyvältä, voi penistä liikutella edes takaisin. Liike kannattaa aloittaa pikkuhiljaa ja tunnustella molempien tuntemuksia.

Anaaliyhdynnässä penis ja mahdolliset seksivälineet pitää suojata kondomilla.

Penis ja seksivälineet pitää myös pestä peräaukkoon työntymisen jälkeen. Muuten ne voivat tartuttaa bakteereja. Penistä ja seksivälineitä ei saa työntää emättimeen ennen pesua.

Tekniikaltaan anaaliyhdyntä ei siis juurikaan eroa emätinyhdynnästä. Joidenkin mielestä peräaukko tuntuu tiukemmalta kuin emätin, mutta tuntemukset ovat aina yksilöllisiä.

Kaikki eivät tykkää anaaliyhdynnästä. Ketään ei saa painostaa tai pakottaa siihen.

Jos molemmat haluavat anaaliyhdyntää, sitä voi harjoitella pikku hiljaa.