Uusi työpaikka
Uusi työpaikka Cafe Muru.
Vastaus
Hei
Ymmärsinkö oikein, että sinulla on uusi työpaikka Cafe Murussa?
Jos näin on, onneksi olkoon!
Meillä on torstaina 11.10. kello 17 livelähetys palkkatyöstä. Live on Vernerin Instagramissa.
Liveen voi lähettää etukäteen kysymyksiä minulle.
Kysymyksiin vastaavat kokemusasiantuntija Karoliina Olkkonen ja Simo Klem Kehitysvammaliitosta.
Näin osallistut liveen:
- Seuraa Verneri.netiä Instagramissa.
- Avaa Instagramin kotisivu, kun live alkaa.
- Klikkaa kotisivun yläreunassa hehkuvaa Verneri.netin profiilikuvaa.