Suomen romanit
Onko Suomen romanit suomalaisia?
Vastaus
Hei
Suomessa on romaneja, jotka ovat suomalaisia. He ovat yleensä syntyneet Suomessa.
Suomessa on myös muualta Suomeen tulleita romaneja. He eivät välttämättä ole Suomen kansalaisia.
Onko Suomen romanit suomalaisia?
Vastaus
Hei
Suomessa on romaneja, jotka ovat suomalaisia. He ovat yleensä syntyneet Suomessa.
Suomessa on myös muualta Suomeen tulleita romaneja. He eivät välttämättä ole Suomen kansalaisia.